Vilken kväll

Sista april. Fest och fylla och hela köret. På råga på allt dyker min 15 åriga kusin upp om man ska lyckas vara ett föredöme... Lyckas jag? njaaaaaaaaaa....... Hör själv och tro...

Händelse nummer ett: Min käre kusin och elitidottare spiknyker som han är svimmar tre gånger på en halvtimme. Jag, inte lika nykter som en dinglande klocka lyckas ringa sjukrådgivningen och berättar läget, där ber dom att få prata med personen och att den ska komma imorgon och ta prover. Kusinen åker hem tillsammans med sin sambo/min vän. Jag lyckas ringa och fråga om det gått bra fast att jag är stupfull, vilken är en stor bedrift...

Händelse nummer två: Jag sitter på toa och spyr efter för mycket alkohol. När jag kommer ut ser jag att min sambo sitter med en papperstuss i pannan på en annan av mina kusiner. Ett rejält jack. Jag lyckas att inte sätta igång med ett storbråk med sambon där givetvis det visar sig att jag har rätt....(vad väntade ni egentligen) för att istället bry sig om kusinen. ringer  sjukrådgivingen IGEN! Som ber en komma med henne till akuten. Eftersom vi allaihopa var kördugliga.. hahaha!! Så ringde jag och väckte hela hennes familj mitt i natten och bad om att dom körde henne 12 mil tur och retur.

Sa åt hunden att inte slicka upp hennes blod och sedan gick jag en vinglande promenad med honom... Kan säga att i skrivandes stund så är jag fortfarande jävligt full.. så om ni inte hittar alltför mycket stavfel så är det för att jag varit seriiös och granskat texten.

Måste erkänna att jag varit rätt snabbtänkt ändå fast att jag varit full.. så jag är nog rätt stolt över mej själv ändå.... och snart kan jag gå och lägga mej utan att världen gungar... halleluja!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

en fest man sent glömmer.. haha!

2008-05-01 @ 17:10:07
Postat av: maja

en fest man kanske helst vill glömma... eller?

2008-05-01 @ 19:28:00
Postat av: sofia

hade jag slagit huve liiite hårdare, hade jag kanske glömt d.

2008-05-01 @ 21:49:02
Postat av: Sandra

Ja shit vilken kväll! Ja jag tror sofia har rätt, den glöms nog inte i första taget skulle jag tro. Sofia.. du har fått trappförbud!

2008-05-02 @ 09:38:27
Postat av: sofia

tänk på att jag aldrig kan hälsa på er mer då:p

2008-05-02 @ 11:26:52
Postat av: Sandra

Jag kan ju alltid be mattias bära upp dej för trappen:P

2008-05-03 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0