Helvetets fest

Okej.. ingen dog eller blev knivhuggen(vilket vi fick lära oss kan hända av en rosa typ).... MEN!!!!! Har aldrig sett det hällas lika mycket på golvet/bordet/soffan/stolen/mattan/duken som i munnen förut.(Köksmattan ligger förnärvarande tio på morgonen i tvättmaskinen, köksduken väntar på sin tur, de andra mattorna har jag inte kollat än), har väl aldrig trott heller att man skulle ha samma köttmarknad här som på krogen. Och vet ni vad, ryktena om att jag var med barn hade nästan rätt. Bara det att jag redan är morsa och ger lite moralpredrikan, vett och etikett och annat smått och gott som behövs. Tyvärr var det inte jag och min käre Helena som försökte göra vårt bästa att riva stället.. Dom kanske hade läst din kommentar din löperska!

Okej... festen var väl kul till en början och emellanåt, men efter att vännerna gått hem och bara de dryga var kvar så var jag inte direkt vaken för att det var roligt, utan för att jag inte vågade gå och lägga mej. Kaka hade i alla fall varit smart nog att göra det. Var som man var på en fest med små tonåringar som har sin första fylla ungefär. Lika roligt som att gå till tandläkaren(jobbigt, nervöst och en stor glädje när allt är över). Ska kaka ha fest med dessa igen så vet jag fem som flyr huset (2 marsvin, 2 hundar och jag, tror jag förresten tar med mej lite möbler och sådant för säkerhetens skull för att slippa vara orolig)

Vuxenpoäng till mej!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Öh. Vad hände egentligen? Här hade man gått och laddat för att bli snorfull och hänga och dingla i taklampan hela kvällen, och så slutar det med att man står och diskar! Jag skäms. Hur länge höll du ut då din stackare?

2008-11-08 @ 23:51:50
Postat av: Sandra

till halv fem.. därav jag sprang upp ibland och såg sur ut.. hahaha!

2008-11-09 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0