Hur länge?

Hur länge ska man behöva vänta på att par skor blir användbara igen efter att man impregnerat dom?! Är det så att skotillverkarna lagt i den starka doften för att man måste äga flera sådana där bra skor, eftersom skorna blir otjänliga efter att man impregnerat dom? Här sitter man på tåget och väljer tillslut att ta sådana där små soppåsar att gömma sina skor och fötter i för att jag själv och mina stackars medpassagerare ska slippa stanken. Man kommer till skolan och förpassar skorna till en icapåse(smygreklam) och slänger på sej verkstadsskorna med stålhätta för att slippa känna den där doften längre. Och nu är jag äntligen fri! Men det kommer att bli drygt att åka hem sen... suck... och nej, jag sitter inte och bloggar under skoltid, vi har inte börjat än=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0