Smått och gott

Efter hårda krav från mitt fan, så har jag nu lyckats knepa ihop ytterliggare ett blogginlägg=)

Vår lilla flicka här hemma har nu gått och blivit kvinna! Hon löper... Vilket betyder att nu är de inget leka av mellan de två odjuren på ett tag. Vill ju inte ha fler....



I veckan har jag varit riktigt manlig. Jag har mekat med en skotare och gjort 50 timmars service och lite annat smått och gott. Jag bevisade en gång för alla att jag är PROFFS på att skita ner mej, inte ens killarna är lika duktig som jag mohahahaha!!!



Det var en Cat 554 som jag mekade med och faktiskt... vi hittade ett allvarligt fel i bakre diffen, en massa muttrar och skruvar som lossnat. Och det var tur det, annars kanske den hunnit sagt upp sej. Jag hoppas att alla antecknat?



Och här ni en idolbild från mitt senaste partaj hos grannen=) Maten var gudomlig, vinet lika så...=)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ooooooh äntligen! :) Kan till min stora förtvivlan berätta att även jag börjat löpa igen, efter tre års frihet. Ny p-stav :( Men imorgon du, då jävlar. Då ska vi riva stället. Eller vad säger du? Hehe.

2008-11-06 @ 22:41:04
Postat av: Emma

Saknar dej.

2008-11-08 @ 19:57:48
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0