Tre gånger då kameran borde varit med....

Efter att ha varit inne på min käre väns Emmas blogg emmaskogelhund.blogg.se som är en duktig fotograf och tar med sig sin kamera överallt, så började jag fundera på mina egna talanger. Kom inte på några större fotograferingstalanger men kom däremot på tre gånger då jag verkligen ville ha med kamerajäveln...

Placering med följande:

3.
Kvällen då Liston(hunden) och jag såg två rävungar ute på vägen leka. Den ena kom springades och glodde på oss på ca 5 meters avstånd.

2. Dagen då jag och min skolklass såg tre vargar, två på ca 200 meter, 1 på ca 50 meter. När vi var ute och hade lektion i marklära. Säger inte vart eftersom jag tycker inte folk ska fara och ränna. Varken dryga såkallade djurälskare eller varghatare.

1. Kvällen då jag såg två harar på vägen framför min bil boxas i ca 10 min. Innan dom sprang iväg och boxades på annat håll. Denna vinner över vargarna eftersom det var lite mer fart och aktion och jag hade då verkligen kunnat få bästa filmen på denna scen! Dom sket fullständigt i bilen, och jag fick snällt stå och vänta tills dom flyttade sig. Men de gjorde inget, jag tutade inte direkt heller;)

Hehe som ni märker är jag en riktig skogis. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi. Det är inte alls lika ofta som jag tar med mej kameran numera tyvärr :( Tror jag är slut som fotograf snyft =*(

Istället illustrerar jag mest.



Kram på dig min egna skogsmulle!!!:)

2008-10-09 @ 14:19:21
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0