Fjantigt rykte

Det fjantigaste ryktet om mej just nu: att jag är med barn...

Så varför är det då fjantigt?
Vad grundar detta rykte sej på? Jag har inte gått upp i vikt(i alla fall inte vad vågen säger), mina kläder sitter som vanligt(eller har dom växt en storlek medan jag sov?) Vi har inte kollat på barnsaker, jag är 22 år och min högsta önskan här i livet är inte barn! Så varför skulle jag då vara så dum och skaffa nu när jag pluggar och står utan jobb? Jag skulle snarare göra abort om något sådant hände nu. Jag har fortfarande p-stav=100% säkert.

Alltså= grundaren till detta rykte känner mej vääääääldigt dåligt. Men jag börjar smått fundera om dom har tagit fel på person.. Finns ju en till Sandra här i byn, ett år yngre än mej? Är det hon månne tro? vad tror du Såsia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0