Svullat



Igår hade jag och Helena vår efterläntade dejt=) Som vanligt hör det till att svulla på godsaker. Den här gången hade vi inte lika mycket som förra. Hade lärt sej en läxa från förra gångens illamående. Men chips med dipp, ost och kex, smågodis och "dammsugare" dög tillräckligt bra att föräta sej på. Och två flaskor vin var tillräckligt att bli full på.

Kallkänsliga som vi är, bokade upp tv-soffan och jagade i väg Kaka och hans bror till andra rum istället. Tills vi pratat igenom vårat viktigaste tjejsnack=) Och andra otrevligheter som jag redan har "glömt" bort. Va, Hörde du något Helena?

Med detta ser jag det som jag skött min plikt att hålla Helena road under arbetstid i ca 2 minuter=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va mysigt det lät! Jag vill oxå ha dejt med däj!! avis

Jag säger bara ett ord - marängswich...



Kramis

/Emma

2008-10-27 @ 13:06:50
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Helena

Det tackar vi så hjärtligt för :)

2008-10-28 @ 04:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0