Idol i stan

Idag var Idol på besök i stan Gävle. Även jag var där=) Fast.. o nej jag sjöng inte. Jag var bara moraliskt stöd åt Kakas lillasyster mikaela. Var på plats ca 8 timmar, fick lyssna på lite scenframträdande när man stod ute i kön, men det var också boven till att dom släppte in senare än beräknat. Så de var både bra med framträdande och dåligt eftersom man fick stå längre än annars. Ingen mat på hela tiden, åt havregrynsgröt till frukost, tog med mej russin och vatten(nog fattade jag att det blev lång väntan, men har man inga pengar så har man inte) sedan så delade de ut gratisprover av olika de slag från läkerol där också, så då vet ni vad jag levde på mohaha! Min mage var lagomt trevlig när jag kom hem.. har intresseklubben antecknat? Det jobbigatse var alla dessa tagningar.. man skulle upp med händerna skrika: Gävle!! Idol!! eller bara JAAA!!! glöm inte när vi skulle dansa till "kungfu fighting" eller sjunga med i ACDC´s "Thunder"-låt. Omtagning efter omtagning.. GAH!!!! Mikaela gick inte vidare, men det var ändå en rätt kul grej=)


Kommentarer
Postat av: sofia

du skulle ringt mig, så hade jag kommit med matsäck;)

2009-04-05 @ 08:02:25
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Emma

Hå hå! Då ska jag kika med stora ögon efter dig då när det drar igång på tv :)

2009-04-06 @ 08:15:41
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0