Semesterbokning

Idag har jag och kaka med hans barn varit i Bollnäs och shoppat. handlade en blomgrupp på Mobackes som tack till mor och far efter deras hjälp under våra inte allt för rika dagar, som förhoppningsvis aldrig kommer tillbaka... Sedan blev det handling av en massa prylar som man behövde, och mååånga bra hundbajspsar på rusta:) Sådana där som går att köpa på vanlig affär är värdelösa. Skitsvår att få upp och sedan äckligt tunna.

Idag har vi också beställt hotell  i Stockholm i sommar, ska dit med barnen en helg. Gå på Skansen, aquaria och lite sådant:)



På det här hotellet ska vi bo. Scandic Hasselbacken, ligger på djurgården.



Fint väder vill jag ha, för här hoppas jag att jag kan sitta;)      

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, va härligt med semester.. hoppas man själv kommer iväg nånstans med

2009-04-26 @ 08:20:17
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: sofia

åh, va härligt med semester.. hoppas man själv kommer iväg nånstans med

2009-04-26 @ 08:20:46
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Milde moses! Du bara plockar vuxenpoäng på vuxenpoäng du...Själv söp jag skallen av mig i helgen i vanlig ordning :)

2009-04-27 @ 21:04:50
Postat av: H

Milde Moses! Du bara plockar vuxenpoäng på vuxenpoäng du! Själv söp jag skallen av mig i helgen i vanlig ordning :)

2009-04-27 @ 21:06:10
Postat av: Sandrabanan

Jaså du H... Det påminner mej om att det är dags för oss att slå våra kloka skallar och en tetra ihop;)

2009-04-27 @ 21:26:21
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0