klänningsköpet del2

Nix, inga fjällenbilder idag för er heller:P Anledningen är för att dom ligger på fel dator... alltså kakas dator och då måste jag ju ha igång den och sitta där eller föra över via internet eller usb! Hör ni inte själv hur jobbigt de låter?;)

Så jag får roa er med mitt klänningsköp istället:) Klänningen kom idag! Köpte den i söndags, betala så det kom pengar till tisdagen, fick den idag onsdag. Gick alltså snabbt:) Så klänningen fick börja med att få halva skogen över sig(mjaaa några torra kvistar, barr och jord), när jag drog av mej skogskläderna och tog på mej klänningen istället. Varför vänta med första provningen?  Den hade perfekt storlek och de skor jag hade tänkt ha till passade även det till.:) Halsbandet vet jag inte.. passar men jag blir förbannad på den när den trasslar.. så den kanske inte är hel tills dess...

 
Sandra leker modebloggare

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, man blir ju lite avis... för min del blire ju bara å köpa möbler för hela slanten:P

2009-04-22 @ 18:44:17
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0