BILDER!!

Ja det är sant... Här nedan finns det faktiskt lite bilder nu.. En arg Malin skrämde skiten ur mej om ni ursäktar språket och gjorde att jag förstod att jag nog har segat lite värre än vanligt. Men nu är dom här:) Men varning, dom är oredigerade och oskarpa!

        
Lite djur på skansen...


Jag och Kakas barn på skansen...


Kaka och hans barn vid slottet...


TITTA!!!!! Ett litet hus för mej och Kaka, som det står klart och tydligt vilkens hus det är. Sitter ihop med Grand Hotell också, det där rosa på vänster. Kan man tjuvkika på de utlandskändisar som kommer till Sverige. Mohahaha!!!


En drink på hotelllet blev en trevlig kvällsvana:) Dom hade gudomligt goda vitlöksbröd där som vi specialbeställde dom hade inte det som nå tilltugg egentligen. hihi. Men är man sugen så är man:)

       
En trött kaka..:)                 Vår nya båt;)          En trött krokodil(?) har 
                                                         hittat en utmärkt huvudkudde.


Stockholmsvy.

Efter att ha varit i sthlm så måste man ju ta igen sej hemma i skogen igen med lite kompisar från Gävle..




Den beryktade badtunnan, varmt och gött:)




Åt en massa grillat och klyftpotatis:9


Sedan så måste jag ju lägga in den här bilden, på mej, vovvarna och mamma på fisketur. För här har ni en bild som visar hur jag ser ut i skogen på dagarna. Snyggare än så här blir man inte;) Märk väl den väl intamda kroppsstilen efter en sommar i skogen.

Kommentarer
Postat av: Nöjd Malin

Men det VAR väl på tiden! Lite besviken dock att det inte blev nån lama, men surikaten får funka som substitut.

2009-08-17 @ 14:04:27
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: sofia

roligt me lite nya bilder:D

2009-08-17 @ 15:54:10
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0