mobil hittad:)

Ännu en arbetsdag avklarat. phu... tror jag börjar bli sjuk eller någe för jag är rätt trött nuförtiden.

Lilla Saga går det bra med. Hon jamar sitt hesa jam så fort jag sätter mej vid datorn och vill upp och gå på tangenterna. Hon förstår inte varför matte sitter framför en dumburk. Så hon sabbar gärna haha!:)

Har hittat på mobilen igen:) Den hade ramlat ur fickan i opeln. Jag brukar köra saaben men åkte med Kaka och lämnade barnen. Hade tydligen inte lagt av mej den som jag trodde när jag kom hem. Så slutet gott allting gott.:)

Sånhär har vi beställt åt Saga så hon har något att riva och klättra på:) 175cm hög är den.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, en sånn där kanske man skulle haft

2009-08-25 @ 16:32:59
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: HEMLIG ANONYM BEUNDRARE

Hahaha vill du veta något roligt? Klart du vill. Sitter här totalt och fullkomligt uttråkad och bestämmer mig för att googla lite folk. Börjar såklart med mig själv, men det hör inte saken. Googlar sedan Mattias Wigert Gävle (aka min pojkvän ifall du glömt) på bildgoogle och vad FAAAN, då dyker DIN pojkvän upp! Det var roligt tycker jag. Ännu ett mått på hur roligt mitt liv är.

2009-08-28 @ 23:50:44
Postat av: sandra

Hahaha!! Jag var tvungen att titta och du har rätt, min hemliga beundrare;)

2009-08-29 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0