Sommaren är nu slut...

Ja jag måste erkänna en sak... Jag har då fan inte märkt att det varit sommar. Visst märker man att det är annat ljus och lite andra temperaturer men det är då inte samma sak när man går och jobbar som när man har någon vecka ledig. Och nu är sommaren i princip slut. I och försig kom hösten redan i juli med sitt jävla regnväder.

Nu har sista konstnären i Bunges hängt ner. Så mitt jobb är avklarat för säsongen=) Men har skaffat mej själv en hel del jobb inom målningen så nu gäller det att kasta ihop lite tavlor=) Vilket är mycket bra eftersom mitt arbete i skogen hänger på att det är barmark. Men hur jag än önskar kommer väl den där vita snön tillslut och då måste man göra annat. Och denna gång ska jag inte tjäna ihop några små slantar på att slavarbeta helger inom vården. Man vet aldrig när man dör. Kan bli överkörd imorgon och då känner jag att jag inte direkt vill ha slösat bort tid av mina bästa år på något som jag inte får ut något av och på det viset snor tid och istället missgynnar mej.

Ja något vettigare får jag inte ur mej den här gången heller. ha de sött så länge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0