Vart är mobilen?

Vad är detta? Slöar Sandra från jobbet??!! :O
Mjaa... Jag har lyckats slarva bort min mobil lagomt till att batteriet tagit slut. Den ligger i alla fall inte i skogen utan är hemikring nååågonstans... suck. Har tagit paus från letandet just nu.. Börjar precis på en ny grej på jobbet nu ska jag inventera, kollar då fortfarande vilket trädslag, antal stam, höjd och ålder det är på dem, med har hundra andra grejer jag också ska besluta. Men har varit på kontoret och fört över lite klavdata och suttit och läst på lite mellan letandet. Men... jag vill VERKLIGEN ha med mej mobilen! För jag kommer att vilja ringa och fråga hundra frågor typ... Men eftersom den verkar hjälplöst borta så får jag nog åka ut ändå.

Med lilla Saga går det bara bra:) Hundarna har varken fått(eller vågat) nosa på henne. En liten tuff brud det där:) I början blyg och nu är hon en liten buse:) Inga missöden någonstans heller utan allt har hamnat i kattlådan:) Just nu ligger hon och dödar mattan.


Lika bra ni vänjer er med lite kattbilder;) Här tar hon sin skönhetssömn

Kommentarer
Postat av: H

Ojojoj vilken sötnöt!

2009-08-25 @ 01:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0