Ännu en kär lista... och en klänning.


Den här klänningen ska jag ha på nyår(om den passar). Köpte den på tradera för att jag vill ha något nytt. Är en klänning från Asos:) Får se om jag överlever att den inte har några axelband....

I övrigt vill jag nästan ha en ny lista här!!! Japp jag tycker om listor. Nu ska jag ha en lista för några av årets grejer, och även om det INTE är årets grejer utan bara det att jag kommit i kontakt med det iår så räknas det till årets i alla fall!!! True blood är en sådan sak...

Så.. här är den!

ÅRET SOM GÅTT- LISTAN

BÄSTA...
..Låt:
Enkel match!! Självklart är det introlåten till Trueblood!:) "Bad things with you". Eftersom jag också är allsmäktig så har jag rätt... den kan så vara tre år eller liknande. För mig är det årets låt!;)
..TV-serie:
Oh nej, jag satt inte uppe hela nätterna och lät Kaka sova ensam i den stora kalla sängen för att kolla på något jag absolut inte blev lite fjantigt beroende av.. Alltså... True Blood.
..Händelse:
Mjä.. hänt så mycket! Detta var svårt, mycket svårt. Har ju slutat skolan för hundrade gången, varit på bröllop, kaka har fått nytt jobb, Saga kom till familjen, jag har nytt jobb, premiärshopping i ullared, kort semester i sthlm, Kaka blivit morbror....
Men ska svininfluensan få vinna denna match? Med Kakas vagel på ögat, då han såg ut att ha "sprungit in i en dörr"? "Han diskade inte tillräckligt snabbt" tycker jag också man kan använda som förklaring;)
..sötaste:
Jag är inte alls betagen av det som är "mitt". Jag kan ju inte rå för att jag råkat få den sötaste och knäppaste katten. Eller hur? Det är bara att acceptera att hon är goast i hela världen och därför sötast för i år.;)
..Bekräftelse:
Bästa bekräftelsen var ju absolut när det blev helt uppenbart att det är JAG som bestämmer över min och kakas lön. mohahahha!!!! Han klagade lite smått att hans mobil strular, och att han helst skulle vilja köpa en ny, men att ja vi har ju inte råd(han hade fått mycket bra lön just då), dessutom menade han det. Varav jag säger att: Det har du visst. Kakas haka är nere i golvet och efter detta godkännande vågar han gå och köpa en mobil åt sig själv för SINA pengar, who´s the man?..hrmmm.. woman?;)
..Present:
Bästa presenterna är ju dom man inte har bett om, eller förväntat sig. Kaka köpte en mobil åt mig fast jag inte bett om det, fyllde år, firade något etc. Det tycker jag visar stor omtanke, sedan var det en riktig bra mobil också;) Jag är ICKE ytlig.

SÄMSTA...
..Låt:
Det är tur att det snabbt går att byta radiokanal eller stänga av radion när skit som eyo technology börjar spelas i radion, annars skulle jag personligen ta mej till radiostationen och radera bort skiten sedan skulle jag fortsätta min vandring tills jag utplånat den från alla hårddiskar, skivor, mp3-spelare, spotify-listor med mera så man slipper höra den smörande stönsångaren.
..TV-serie:
(Nu blev detta en dokusåpa, förvånad?) VEM i helvete kollar på Paradice hotel??!!! För mig räcker det gott och väl med reklamen om den, trodde dom gjort sig av med denna idé, grävt ner den och sedan tigit om den!
..Händelse:
Hundra miljoner saker! Men nu glömmer vi världssvälten, krigen, finanskrisen, de stackare som blir av med sin sjukpenning etc.
Sämsta händelsen är den globala uppvärmingen..... SNÖN har ju inte kommit än!!! Livet är pest utan snö på vintern...
..sötaste:
Lite rolig överrubrik kanske, men Tiger Woods är allt annat än söt... 
..Bekräftelse:
Jag förstod väl att snön skulle bli sen... Men jag behöver inte få det bekräftat att jag hade rätt! Jag kan ha fel också... jag klarar av det!
..Present:
De där extrakilon som jag fått i present av kakas godisskål, kan jag vara utan... Suck..


Sedan kom jag på annat roligt som kanske inte platsar i listan...
Vem fan tycker att Bingo Rimer är snygg(Sandra har kollat på "Hål i väggen" eller var det heter för evigheter sedan)? Fattar inte hur dessa småtjejer vill ligga med honom hela tiden(Iofs de vill fotografera). Jag skulle inte göra det så om jag fick betalt eller fick ta ett fotografi. Äcklig snuskgubbe detta. För tänk efter noga! Tror ni inte att han kommer fortsätta likadant när han närmar sig de 50?

Egentligen borde jag kanske göra en "Kändispersonerjagintegillar- Listan". Men det får vänta lite.

Nu tackar jag och mitt mycket tänkvärda inlägg för oss och hälsar er välkommen åter!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag älskar ÄLSKAR ÄÄÄÄLSKAR dina listor! På riktigt, och jag är ju inte den som kryddar heller. Men på sämsta låt måste jag ändå lägga in mitt veto (säger man så) för den där arapapapapapap apapapap-låten har gett mig psykbryt ett antal gånger under gångna året.



Mer listor åt folket! Du är duktigt på att göra dem ;)

2009-12-13 @ 23:16:07
Postat av: Malin

Måste erkänna en sak... jag tjuvtittar på Paradise Hotel! :O i övrigt så håller jag med ovanstående om att rapapapapapa papapa-låten är förjävla kass.

2009-12-14 @ 10:02:30
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0