Julen var här

Nu har den underbara julen redan varit. Vad fort det går när det väl börjar närma sig.

Idag är det riktigt blåsväder ute, var beredd att gå upp tidigt och ploga imorse eftersom det stod att det skulle snöa hela natten. Men det var bara att somna om:) Blåser så in i helvete och snöar lite "småfjun".

Egentligen får jag väl skämmas.... Utbildad Grafisk designer och har programmen i datorn fullt tillgängligt. Men ni får ändå varken beskurna eller på annat sätt fixade bilder. Har inte ens brytt mej när jag väl tar bilderna... Fast i och för sig. Jag fick en datamus från kaka i julklapp, eftersom jag har ingen då min datamus gick sönder förra nyår när vissa skulle använda datorbordet som armbrytningsbord.... Men kommer jag ihåg att använda denna datormus?

Nu ska jag dricka lite bubbelvatten för nu fick man en sådan manick i julklapp:)

Fick också andra julklappar men antar att de kanske inte är så intressant:) Eller så nämner jag det senare.


Årets lilla julgran.


Julklappsutdelning hos mor och far.

 
Godmorgon Sandra, mald av två hundar.



Tillsist.. Mors och fars gran, med en kär mor i bakgrunden och lite klappar under granen:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Julgranarnas Belgian Blue?

2009-12-26 @ 16:33:11
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: Helena

Du. släpade. alltså. den. granen. uppför. trappen. Tillåt mig vika mig dubbel och dö av skratt. Har du inte hört talas om mellanmnjölklandet Sandra? Här ska allt vara LAGOM! Jag tror inte du passar in här :)

2009-12-27 @ 01:42:29
Postat av: Emma

Tjusigt! Shit, vad eran gran var biggo! :P

2009-12-27 @ 16:22:54
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0