nunneträff

Förra helgen var jag ner till några bekanta vid Vadstena tillsammans med kaka, mor och far. Åkte torsdagen och kom en sen söndagkväll. Trevligt var det, lite shopping och blev bland annat bjuden på julbord. Var bland annat på nunneträff! Jäpp, riktiga nunnor var jag hälsade på! Trevliga damer detta, men var inte oroliga... jag funderar inte på att bli en.

Saga var ju hos Sofia och hennes två katter(Tack Sofia), en riktig buse är Saga, lyckades ha ner två krukor, en ljusstake och sno sängen för de andra lite snällare katterna. Jag kanske inte skulle vara rädd att hon skulle bli bortskämd. Hon är väl redan! :O Herr Liston hade bara ätit en gång och när han fick träffa sin kära matte och husse igen så har han börjat äta som vanligt igen. Känsliga hund....

Grattis i efterskott Helena, ber om ursäkt att inte det här in lägget kom på din födelsedag. Men vad säger man? Bättre sent än aldrig?

Nu ska jag glo på idol och hoppas att erik vinner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0