Rappappapapa

Fick inlägg om Rapapappapa-låten som jag måste erkänna jag helt och hållet missat, men sedan så har jag bara sprungit runt i skogen det senaste halvåret och inte varit på någon krog där jag antar man får höra den till leda. För jag sökte på låten, och säger bara det. Jag är glad att jag missat den!!!!

Skulle jag hört den lika mycket som eyo-låten hunnit börjat innan jag slänger av radion, så måste jag erkänna att den hade vunnit årets sämsta låt!!! Så nu har du tur Milou eller vad du nu kallar dej, du får nöja dej med att ha en värdelös låt. Men Rapppapapaa-låten slår dej med hästlängder!
För jag antar att det är denna låt? Fast nu är väl detta kanske inte originalet, men detta hittade jag innan jag tappade tålamodet. Jag har inget stort tålamod heller. Så hoppa in i mitten så hör du vad det är för skit.

Kommentarer
Postat av: Helena

oh my sweet little jesus, jag tror du har hittat en om möjligt värre. här är originalversionen: http://www.youtube.com/watch?v=ZthNYozVwNM

2009-12-14 @ 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0