Snö, snö, snö och farliga chokladpraliner

Nu har jag fått min klänning:) Och jag kan ha den! :) Men man har inte den snygga fotomodellkroppen direkt, haha!!!

Nu är det snö i massor i alla fall!!! Jippi!! Har fått lite innejobb på Stora, men har hunnit varit ute och pistat eljusspåren här hemma också och sedan blir det lite snöplogning. Kanske i helgen, för då har jag jour.

Har kommit fram till att jag äter alldeles för mycket sötsaker och det är alla fika när man hälsar på folk som är värst. Hade bestämt mej att inte äta nå sötsaker före helgen.. hehehehe... Lyckas Sandra med detta? Mjaaa... Idag på kontoret så kom en person först på förmiddagsfikat och bjöd på lussekatter(jag åt faktiskt inte) på eftermiddagen så kom en annan med en julklapp till kontoret, chokladpraliner och jaaa... sån ordning har jag inte på mej själv. Så roffade åt mig lite chokladpraliner till kaffet;) Någon måtta får det faktiskt vara!

Och nu lite julstämning!:)

 

Kommentarer
Postat av: H

SNÖPLOGNING??? For real? Jag behöver bildbevis! Eller går du och skottar vägarna med spade ;)

2009-12-17 @ 22:03:08
Postat av: Emma

Hehe, jag tror jag mumsat i mig en lussekeatt om dagen sen första advent. :P Men det gör ju inget, Sandra det är ju jul!! När ska man frossa om inte nu? Du är ju inte direkt i någon fetma-kris kan jag tänka mig...:)



Julkram!!!!

2009-12-18 @ 09:55:41
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0