Tortering och kreativa dagar

Bestämde mej för att inte jobba nu i mellandagarna och idag har jag inte gjort så mycket nyttigt, mest legat framför tv:n och halvsovit. Resten av tiden har jag väl tagit nån kort promenad med hundarna, tvättat lite och sådant. Ibland är det så skönt att göra just ingenting!:)

Nu ska jag fortsätta min kreativa dag genom att göra den avancerade middagen pommes frites med korv i ugnen. Sedan ska jag faktiskt ta och tortera mej själv lite. Fick en epilator i julklapp(önskade mej en) och jag har då ingen smärttröskel jag inte! Kommer ihåg att jag hörde på Mix megapol för nån tid sedan där grabbarna fick testa denna manick, och dom tyckte faktiskt inte det gjorde så ont. Så då tycker man ju inte man ska vara så mycket sämre, men det visar sej att det är jag, hrmm jag vänjer mej nog tillslut. Ordspråket: Vill man vara fin får man lida pin... har aldrig passat bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0