Fattig!

Börjar känna av fattigdomen riktigt nu, reserverna börjar ta slut 1-2 mån till sen vet jag faktiskt inte hur jag ska lyckas betala räkningarna. Jag säger jag, för att kaka inget har och hans agerande i det här fallet är faktikt under all kritik, går lite för sakta att skicka iväg viktiga papper mm. Saker som gjort då och då, hade kunnats bli klart mycket snabbare. 

Börjar fatta att det inte bara är pendling och liknande som gör en trött, det är denna jävla cirkus med pengar gör en helt matt. Så.... är jag värdelös på att höra av mej och liknande så vet ni varför.

Till något roligare? Jag trivs jävligt bra på utbildningen faktiskt och det känns rätt, så rätt att jag inte ens söker ett jobb som jag är utbildad till(skulle ju ändå inte få det men ändå!). Så egentligen så är jag rätt nöjd med tillvaron. Älskar min sega Kaka, trivs med utbildningen och sånt i övrigt. Det är bara dessa jävla pengar hela tiden, som ska ställa till det för en.

.

En fattig men nöjd Sandra=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Welcome in the club gums... Jag är omedvetet stressad ständigt vad det gäller min nuvarande inkomst...men men efter regn kommer solsken. Har ju mycket fint ändå...tex en go vän i Åmot :) Inte alla som har det inte!



Kram

2009-02-16 @ 21:44:32
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: sofia

ja, som man brukar säga.. bättre fattig å lycklig.. än tvärtom. kanske stämmer in lite.

fast man gråter ju hellre i en jaguar än i en buss;)

2009-02-17 @ 16:34:06
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis på namnsdagen!

2009-02-17 @ 19:48:10
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0