Lite foton från en sjuk Sandra

Suck.. är hemma och är sjuk idag. Inte roligt inte...

Hade lite främmande här i veckan av två söta kusiner;) Och julia och Pertan med vovvsarna såklart... men de hör inte till ovanligheterna hehe.

I alla fall, en Linda saknade bilder från nyår och juldagen. Eftersom jag ändå förtillfället är obotligt sjuk så kan jag offra min tid och lägga upp lite bilder:)

Vi börjar med juldagen hos farmor som fyllde 80 år.. och ja gott folk jag har liten släkt på min fars sida.... Men kom nu ihåg vissa är bara ingifta "Blankare"(kommer ni ihåg pojken på 50år?) och kommer nääääver räknas som en släkting i mina ögon.

   


Och så en juldagskväll:)
   

Kommentarer
Postat av: sofia

kul me bilder...hoppas du kryar på dig. jag e i åmot i helgen.

2009-01-23 @ 20:28:10
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Emma

Fasen vad lik du och din kusin (?) (Sofia) är varann!

2009-01-24 @ 21:57:41
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0