WOHO!!!

WOHO 1!!!! Det är MÄNGDER med snö ute igen=) Snöat som bara den så man fått sopa bron fler gånger per dag för att komma utan ur dörren( vi har inget tak över bron tyvärr).

WOHO 2!!!! Jag har fått sommarjobb, vandrade in på Storas kontor hostade upp min muntliga ansökan och tadaa! sommarjobbet är klirrat. Ska gå och göra uppföljningar i skogen hela tiden i och försig, men fan vad jag kommer att vara i väl fysik och få vara ute! Bättre än att vara instängd på ett pannkakeri kan jag lova=) Ska praktisera med brorsan min på fredagar har vi bestämt sedan före, eftersom jag sällan går i skolan då... Det hade jag också jort även om jag inte fått sommarjobba, men nu är det ju extra bra=) Kan man luta sej tillbaka på söka jobbfronten=)

Sandra är glaaaaad!

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vad skoj gums!

Skönt för dig att ha sommarens jobb klart OCH att det är inom det du pluggar till..visst? :)

Imorgon ska jag se till att få iväg ett mejl till dig.

2009-01-20 @ 22:19:19
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: sofia

härligt sandra!!! då kan jag ringa dig när jag e ute i skogen å plockar svamp.. brukar gå vilse då:P

2009-01-21 @ 15:38:26
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0