Eget-dags!

Nä nu är det faktiskt dags för mej att starta mitt lilla företag som jag gått och funderat på i sisådär ett år.

Går med vovvarna som vanligt och då stannar det en bil, något både jag och min kaka blivit van med, bilar gillar att stoppa oss med vovvs=). Men denna gång handlade det inte om vovvarna. Utan om mej, då var det en bekant som behövde hjälp med att fixa layouten på en förenings hemsida och undrade om jag kunde åta mej det. Det är inte så att jag marknadsför mej att jag kan sånthär men folk vet ändå och jag lyckas då få jobb att göra så jag aldrig hinner måla. Så nu är det nog dags att starta det där företaget. För hur blir det om jag marknadsför mej?

Nu ska jag åka iväg och leka gallerist, för nu ska de första konstnärerna ställa ut för säsongen hemma här.Två fotografer(så att du vet Emma;))

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ska vi båda två bli företagare nu alltså? :) Kul! Men jag vill inte bli din konkurent bara...

Intressant med utställningen, verkligen! Men jag skulle vilja veta mer innan jag engagerar mig i den. Om man måste vara på plats så måste jag tyvärr säga nej - ska ju sommarjobba under tre veckor i Hudik. Ge mig info när du tänker starta!! nyfiken i en strut



ps..filmen var helt klart sevärd!

Kram!!

2009-06-11 @ 22:04:03
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: H

Oooh Sandra, då kan du ju anställa mig! Jag är ju proffs på att göra hemsidor som du vet! ;)

2009-06-11 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0