idioter

Häpp.. här har man varit på trevlig resa med klassen och kommer hem till en sönderslagen bilruta. Vet inte hur många bilinbrott det varit i krokarna(läs: enbart ockelbo) skulle ha bett om skjuts dit istället där dom hämtade upp mej, så hade den fått varit ifred. Även om den varit olåst... Så nu är min stackars vita opel hos doktorn. Börjar känna för att lyncha de där jävlarna nu, vet inte hur många bilar dom gett sej på och verkar inte spela någon roll vart i ockelbo man ställer bilen heller. Snart lägger man ut lockbete och står redo med batonger... Hatar sådana idioter.


Något roligare är att jag har fyllt år:) Så nu är jag hela 23 år.;) Presenter som presentkort, lite extra tallrikar, glas, lampa, en mat-termos etc fick jag bli bortskämd med. Perfekt, gillar att bli bortskämd:)

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, blir så arg på alla idioter som verkar va helt dum i huvudet.

2009-06-06 @ 11:10:50
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen... GRATTIS! I efterskott. Mat-termos, det lät intressent må jag då säga.

2009-06-06 @ 12:45:45
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: H

Men va fan...ska jag spöa dom åt dig eller? ;) Du kommer väl ihåg att jag kan kung fu... Snygg var du på bilden iaf, och grattis i efterskott!

2009-06-09 @ 00:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0