värme

Vilken värme!

Håller på att smälta bort tror jag, särskilt när jag jobbar och klunkar i mig sisådär fyra liter vatten. Varmt att gå i skogen. har frivilligt gått upp före fem för att skynda mej ut i skogen och göra det mesta av dagens arbete innan solen värmt upp alldeles för mycket, för fan vad seg man blir då!

Kaka och jag har två bilar, av dessa två står förtillfället noll på gården. Opeln är på verkstaden och repareras efter sin olycka och inbrott. Och saaben står inne på på kakas jobb och väntar på att få lite brutna bultar ur sig eftersom vi hade minne nog att skruva åt däcket när vi kände att det satt löst. Helgen har ägnats åt möhippa, jobb och grillat:9 Håller på att hjälpa det blivande paret som jag och kaka ska på bröllop till 11 juli med deras bröllopsprogram. Har jobb så att det räcker som vanligt;) hehe

Kommentarer
Postat av: sofia

i den här värmen e jag glad att jag inte jobbar ute i full utstyrsel. kämpa på;)

2009-06-29 @ 12:24:39
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Övningsköraren

Bra att man kan underhålla nån med sin talanglöshet ;) Jag vill också gå på bröllop! Kan inte du och Kaka gifta er? Ni är ju trots allt förlovade, ska man inte gifta sig inom ett år då säger en oskriven regel?

2009-06-29 @ 23:38:16
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: H

Hur mycket bloggsemester du än har så kan du väl skänka en stackars uttråkad arbetare en tanke och uppdatera bloggen FÖR GUDS SKULL!!! ;) ;) ;)

2009-07-21 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0