En rolig nyhet

Idag när jag skulle svara på en kommentar på Sofias blogg så hamnade jag på en helt främmande människas blogg, nån kille med blont hår. Kändes inte så stabilt...

Jag är hemma och är sjuk, feber igår och en otrevlig förkylning,... sällan nuförtiden? nope... tror jag måste börja käka järntabletter, eftersom mitt immunförsvar verkar gå ner på noll så fort det är dags för mens.

Och nu till den ROLIGA NYHETEN!
Ska jag hålla det hemligt bara för att jävlas? Näää, inte jag inte:)

Kaka har fått jobb hos Gästrike Återvinnare:) Tvättbilschaufför är hans titel. Han kommer att utgå från Gävle. Mycket mycket roligt:) I och försig dröjer det ju till första lönen och vi får nog ta och låna pengar för att han överhuvudtaget ska ta sig till arbetet.. hrrmm... men nu vet man i alla fall att man sedan kommer att kunna betala tillbaka.:) Så lite lättare i hjärtat känns det nu.:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Börjar se solstrålarna skina igenom den lummiga skogen va? :)



Kram

2009-03-17 @ 13:29:33
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: sofia

haha, vilken tur att du berättar hemlisar till skillnad från andra:P å när d gäller drömmarna så kan du ha rätt... inte tänkt på det så.

å GRATTIS till gubben din... det va verkligen va ni behövde! (banandansen)

2009-03-17 @ 14:40:02
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Maja

hälsa å gratulera karln din från mej :D nu kommer vi jobba typ vägg i vägg (100 m mellan kanske) :P

2009-03-17 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0