"Klagoinlägg"

Min kära kaka var på arbetsintervju förra veckan den 25/2 som bussreparatör hos Swebus. Han skulle få svar inom två veckor, nu har det gått en. Jag börjar bli lite smått nervös faktiskt, har inte direkt sett något annat jobb som går att söka nu. Det hade gått bra på intervjun i alla fall och dom hade frågat mycket, sedan har ju kaka erfarenhet från lastbilar etc också, men i dagens läge är det ju många utan jobb och som har erfarenhet, så konkurrensen är hård. Hur fan gör vi om han inte får det? Hur fan gör vi om han inte får in nån krona från sin sega a-kassa snart? Bilar behövs och det får man inte ha för soss. Och nu är mitt eget klagoinlägg över.

Kommentarer
Postat av: sofia

håller alla mina tummar å tår för att d går bra

2009-03-04 @ 14:36:15
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är bara att hålla tummarna för er gums!

2009-03-05 @ 11:08:04
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0