Lite aktuella grejer

Min vän Helena kommenterade på sitt eget kärvänliga vis att jag har tantvarning. Och bara därför har jag börjat upptäcka nya tantvarningar! Jag börjar få allt svårare att se vad fan det är för text som står när man ska skriva in för att få publicera en kommentar. Den där texten som ska hålla spam borta. Snart får jag väl börja lyssna istället haha!

På fredag ska min käre kaka på en till arbetsintervju, han har inte fått svar från andra jobbet än som reparatör(dom hade intervjuer in på den här veckan). Nu ska han på intervju till Gästrike återvinnare som chaufför. Tyvärr visstidsanställning, men ett jobb är ett jobb, dessutom skaffar han sig mer erfarenhet av chaufförsyrket.

Imorgon får jag sovmorgon till sju! Två timmars extra sömn, det ni! Vi ska ner till skinnskatteberg och kolla in skogsmästarutbildningen där. Ska bli trevligt. Kommer hem lite senare än vanligt bara. Men gruvar mej lite för att troligen få sitta i en buss fullt med skräniga treor(gymnasietreor, ej lågstadie).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0