Lite gamla bilder:)

                   

Idag sitter jag vid karln mins dator och glodde lite på bilder jag inte har inlagd på min. Hittade bland annat en söt men inte allt för smickrande bild på mej. Jag och valpen Irja som somnat i soffan hihi! Den bjuder jag på.

Sedan har vi Kaka(bakfull) och jag påväg och hämtar Zelda.=)

Till sist... sorry såsia kunde inte låta bli;) men ett annat fint kärlekspar=)

Håller på försöker få ihop till en målarskiva, har väl tänkt ha utställning snart igen. Men jag är laaaaat.

Detta är från förra sommaren, alla tavlor som var med är inte med i bild.

       

Kommentarer
Postat av: sofia

haha! vad fin man kan vara..:P

2009-03-06 @ 17:07:03
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0