Utedag igen

Idag blev det utedag igen! När jag gick och väckte min Kaka och vi funderade vad vi skulle hitta på idag, så ringde pappsen. Han undrade om vi ville ta skidor, hundar och pimpelspön till en tjärn och fiska. Vilket vi snabbt hakade på:)

Det var väl tänkt att vi skulle låte vovvarna dra(därav dragselar på), men vi lät dom springa fritt istället. Liston var själaglad och sprang och drog Zelda i svansen:)

Sedan så tror vi han sprang på en uppstickande pinne, blödde pyyyttelite, men eftersom man inte såg hur stort det var och man inte hade lust att det fläktes upp och blev ett sånt där sår som sedan alltid går upp så lindade vi tassen. Det var så syyyyynd om honom.



Kaka, Liston, Zelda och pappsen på isen:)

                
Jag och Liston               Staaackars Liston        Listons tass

Och nej... vi fick ingen fisk, fast vi var på en tjärn där det brukar sluta som en slaktplats. Kaka fick ett napp bara. Så var kanske därför Liston stod för underhållningen. ;)

På kvällen fick vi också roligt.
Först bastu och mat hos mor och far, sedan bjöd dom på bio(underbara föräldrar) - Män som hatar kvinnor. Den var riktigt bra tyckte jag. Stämde bra överens med boken:)

Kommentarer
Postat av: H

Me like att du uppdaterar så ofta! Kanske ska skaffa en blogg jag med så behöver vi aldrig träffas och uppdatera varandra :) nä usch, då skulle det ju aldrig bli några vinaftnar :)

2009-03-25 @ 13:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0