AAAHHH!!!!

Jahapp, vilken underbar dag! not!

Som jag då skrivit till tjatnivå så är jag och kaka väldigt fattiga nu, och de som läste inlägget att vi hade haft barnen en helg fast vi egentligen inte hade råd utan tog oss råd, och då jag undrade när vi skulle ha dom igen så ju inte direkt någon ljusning i tillvaron. Så här kommer svaret till mej: ikväll, i samma tidsram som vi brukar ha dom alltså, eftersom barnens mor kommer hit med dom till oss och med det tycker att hon bjussat på en resa och att vi då ska ha råd(så var de med den förståelsen hon visa från förra gången). Och missförstå mej inte, det är inte det att jag har något emot barnen, de är två fina de:) och inte henne heller, utan det är att dom behöver mat och att de behöver skjuts tillbaka. Det svider rejält i en plånbok på 800:- till 25/3 där även jag ska ta bensin till tåget. Har fått höra att jag är en överlevnadskonstnär men en sådan överlevnadskonstnär är jag då inte....De är en sak att snåla in på mat till sej själv, men att snåla in för andra är inget jag brinner för direkt.

Jag försöker bara avreagera mej och skriva av mej lite, för de känns jävligt hopplöst just nu. Jag är säkert hoppfull om ett tag igen när jag räknat om i budgeten lite:) För jag lever åtminstone:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Pengar...så trist att så mycket ska handla om pengar! Jag är inte den rikaste ekonomiskt nu heller så jag känner med dej. Men det kommer ordna sig. Du får måla måla måla så du kan bli rik på tavlorna :)



Kram!

2009-03-07 @ 11:17:22
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0