Populär

Populär...
Är det inte jag som är mest nu, utan min käre kakis som blivit erbjuden inte bara ett, utan tre(!) arbeten den här veckan. Mohahaha! Och då har han fortfarande inte fått svar på ett. :P Hade ingen kunnat vara beredd att anställa typ två månader tidigare?(Liiiiite måste man få klaga)

Dags att skryta lite till om mej själv:
Jag hade alla rätt på mitt ekonomiprov idag! Kom tillbaka från min sjukdom på topp:) man ska ju toppa formen i rätt läge
 
Dansande bananen tror jag får symbolisera min egna glädje och självgodhet för tillfället, vem kan det bättre än bananen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ännu bättre hade det ju vart om du ritat den där frenetiskt dansande disco-bananen!!

2009-03-19 @ 20:50:32
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: Emma

Precis! Helt rätt med bananisen här tycker jag! Grattis till er båda! :D

2009-03-20 @ 09:45:38
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0