Plask

Suck.... här tänkte jag lägga in en fin bild på min fot i en vattenpöl som bildbevis för att min tantvarning ska ifrågasättas(man har liksom inget vettigare för sig när man väntar på tåget)! Eftersom tanter stimulerar väl inte sitt barnasinne genom att krossa is och stampa i en vattenpöl? Men min värdelösa mobil med den värdelösa drivrutin krävde att cd:n ska vara i när man ligger in bilder och den har jag slarvat bort. Eller tja.. den ligger väl i någon låda jag inte orkat leta i...

Men inget ont som inte har något gott med sig!
I och med detta blev jag inspirerad till mitt senaste konstverk, jag är mycket stolt och nöjd och den är en av mina mest avancerade. Dess namn är Plask, och om du har sisådär en halvtimme på dej så kan du i lugn och ro sätta dej att fundera på varför eftersom ni nu har äran att få ta del av detta mästerverk.

Låt mig presentera Plask!


Kommentarer
Postat av: Emma

Da vinci kan slänga sig i väggen med sin Mona Lisa - här kommer Sandra med sin Plask!



Jag ÄLSKAR att krossa isen på frusna pölar! Lite av en tvångsgrej faktiskt.Jag brukar kalla det för att jag "hjälper våren". :)

2009-03-13 @ 09:26:29
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0