Åmotsparken+ACDC=sant

Fick en liten sorgsen kommentar om att inte vilja läsa om min myrföda?! Jag som ansträngt mej så! Den ska ni läsa och begrunda tills dess att ni fått in den i skallen!

Kanske ni fått det nu...

  
Vad har Åmotsparken och ACDC gemensamt? Fortsätt läsa...

En vecka kvar på plugget, vilket menas att jag är ledig idag och på måndag. Sedan åker vi på resa neråt i Sverige, närmare bestämt utanför Jönköping på mässan ELMIA WOOD. Jäpp skogsmulle som jag är, så ska jag gå och kolla på nyheter inom skogen:)

I helgen ska jag på fest och visa upp min oväntade kärlek till ACDC. Den kärleken får uppkomma tills jag går på festen och tills den är slut:) Tycker väl att ACDC är helt ok, men inget jag brukar lyssna på. Men nu ska jag rensa öronen med dom på en tolv timmars(!) fest i åmotsparken, med enbart låtar från ACDC. Antar att det tar ca 12 timmar att plöja igenom alla skivorna. Vi ska väl vara ca 100 st, så hoppas på ett bra drag:). Med detta menas att jag snart ska åka till bolaget och handla viktiga ingredienser till tolv timmar fest.

Kommentarer
Postat av: Emma

Mjodå, den där myrfödan har lästs och begrundas rätt djupt nu vid det här laget. :P

Haha, det verkade ett tag som att ACDC skulle komma på besök i lilla Åmot. Men det här verkar mer troligt. Du, jag blir hemma nu hela juni men det kanske är på för kort varsel att ses i Norrköping nu? Annars får vi se till att ses senare i sommar. Måste få Sandra-dos snart!!!

2009-06-02 @ 08:01:20
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0