Ett inlägg!!!!

Jäpp, nu är det dags....

Ett nytt inlägg är kanske på tiden, folk kan ju få för sig att jag blev helt nere efter en liten krock och lilla Tjorven. Men knallar och går som vanligt. Bara lite lat också precis som vanligt:) Därav denna perfekt uppdaterade blogg... Har inga planer på att förbättra mej.

Så, vad har jag gjort då? Håller på ta "gröntkort" nu i skolan, som ett bevis att jag kan grunder med naturvård, kulturvård, lagar och regler, + en specialgrej som tex föryngringsavverkning.

I helgen har jag haft en klasskompis hos mej, och vi har pimplat vin och kollat på eurovision, varit på hundutställning och pejlat läget för eventuella framtida utställningar med lilla Zelda. Mamma suckade åt mej och min klasskompis här i helgen och tyckte att det lät som att det var två karlar som satt och snackade. Pratade lite skogssnack bara;)

 I morgon ska jag träffa en höna vid namn Malin. Det var ett tag sedan det så det ska bli riktigt roligt:)
Sedan ska jag leka proffs på det här med hemsidor till Helena, i veckan. Det kan bli riktigt intressant. haha!

Kommentarer
Postat av: H

Halleluja!! Finally! Ses imorrn :)

2009-05-18 @ 13:50:29
Postat av: Högsta hönset

Ja vår träff var otroligt givande, utan den hade vi ju inte kommit fram till att jag vill satsa på en karriär som artist och du som skivproducent?

Talang 2010 nästa?

2009-05-18 @ 23:19:52
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: Högsta hönset

Ja vår träff var otroligt givande, utan den hade vi ju inte kommit fram till att jag vill satsa på en karriär som artist och du som skivproducent?

Talang 2010 nästa?

2009-05-18 @ 23:20:49
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0