150 st -

Roliga saker när virusskyddet beter sig som virus... eller?
Här ska jag ta och installera ett program, men som vanligt så klagar virusskyddet. På mitt gamla(har uppdaterat nu) så var det bara att stänga av skiten och välja själv. Men tror ni att jag fick det nu då? ICKE! Virusskyddet totalt sågade och sket fullständigt i mina åsikter och ändrade bockar. Vips så var de där ibockat igen osv, fast jag sagt något helt annat! GAH! Slutade i alla fall med att jag avinstallerade skiten. Den går att installera om, när jag gjort mitt. Så helt enkelt gör den inte som jag vill, så dör den.

Norman får nu 150 stycken - av mig för att dom krånglar till det för mig.

Kommentarer
Postat av: Blondie

150 st vadå? Fattar ingenting jag, har just i detta nu lite svårt att tro att jag läste 300 poäng datakunskap för mindre än ett halvår sen, med bra betyg dessutom :)

2009-11-06 @ 01:37:21
Postat av: jag igen

Eller vänta nu...150 stycken minus? Är det det du menar? Lägg märke till tidspunkten för mina kommentarer innan du dumförklarar mig helt är du snäll. Jag jobbar natt och min hjärna är inställd på sleep mode.

2009-11-06 @ 04:27:16
Postat av: Sandra

Ja! Jag menade 150 stycken minus^^

2009-11-06 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0