Spöken i trappen! eller?

Idag när jag sprang runt i den blöta förbannat steniga skogen fick jag ett oroligt sms från en bekant som brukar arbeta på kontoret på nedervåningen under vår bostad. Efter att ha läst artikeln som var med i GD för ett tag sedan som handlade om spökerier i huset, så undrade hon om det var våran katt som lät som någon sprang runt i träskor och rullade bollar etc. Det lät visst rejält!  Sa att Saga brukar roa sig med att släppa ner sina leksaker nerför trappen, springa och jaga dom och hämta dom och göra om samma prosedur igen, men om det lät sådär mycket som hon beskrev blev jag lite orolig. Får tillbaka svaret: Åh, vad skönt då är det bara katten! För det är i trappen det låter! (Så du vet Såsis, du får hem en katt som låter rejält:) Varna grannarna!)

Såg när jag kom hem att hon hittat Kakas sons stutsbollar som hon hämtat från hans rum och burit dom till trappen och släppt ner dom. Dom låg där prydligt på nedersta trappsteget när jag öppnade dörren.

Just nu vill jag säga som min älskade kaka sa, när han väl förfriskad låg och yrade en sen augustikväll i sängen efter en kräftskiva. När jag berättade att hans påstådda snowboardtur tidigare på dagen inte var verklig eftersom det fanns ingen snö, det är sommar.
-VART ÄR SNÖN?!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha vad härligt:D

2009-11-24 @ 22:01:49
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Helena

HAhahaha! Det måste vara en av de roligaste fyllekommentarerna i världshistorien!

2009-11-25 @ 14:27:46
Postat av: Emma

Konstigt asså...:S

Kram!

2009-11-27 @ 22:43:26
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är för go du banan-vännen min!! Kul att du kännner så för min blogg. Än så länge ska den uppdateras alla fall! Blir ju julmys i december, håll utkik vettja! :) Toksaknar dig!

2009-11-27 @ 22:56:51
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Helena

Det finns faktiskt gränser för hur länge jag kan vänta på en uppdatering. Imorgon fyller jag år och det jag önskar mig mest av allt är ett nytt inlägg av fröken Hänninen, okej? ;) ;) ;) ;) ;)

2009-12-05 @ 12:51:46
Postat av: Malin

Nu har jag fått läsa om spöken i trappen i cirka tre veckors tid. Det håller inte.

2009-12-09 @ 13:43:52
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: Sandra

Tre veckor?! De tror jag inte på!!! eller?

2009-12-11 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0