Superduper

HELG!
Underbart, härligt, fantastiskt, ypperligt, najs, skitbra, perfekt, superduper osv... osv... osv...

Tänk vad härligt med lite snörusk. Lite blötsnö och stora kalla regndroppar och det aldrig blir ljust ute. :) Tänk att samtidigt vara ute i skogen bland blöta grenar och mark. Helgen har varit efterlängtad den här veckan...

Nu har jag äntligen fått igång datorn och alla dess program efter en massa strul! Så nu ska jag snart ändra headern, men först ändra en annan hemsidas header och göra en logga(inte till mej själv än tyvärr).


Hittade den här bilden när jag skulle leta upp något med riktigt snörusk.
Är det bara jag som blir såld?

Information från förra inlägget:
150 stycken minus, var det jag gav Norman, så nu kan alla nattmänniskor slappna av och slippa fundera längre^^.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha tack, då vet jag! Jag hoppas du inser med vilken frekvens jag besöker din blogg nu med tanke på att jag hinner lämna tre kommentarer inom loppet av ett dygn :) Sorina var iaf helt tokig i snön igår på prommisen, medan hennes koppelhållare verkligen kunde hålla sig för skratt. Men snart kommer den riktiga snön! Weehoo!

2009-11-06 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0