nörd



Lunch hemma för en gång skull:) Annars sitter man alltid i skogen och äter kall mat och jag som inte tycker om mat som är kall... blä! Så idag hade jag lyxet att värma den i micron:) Idag är det inte lika blött som igår. Skorna fortfarande blöta imorse fast jag haft dom i skotorken!

På grund av den serie som har detta härliga intro(fast den är rätt knepig, men med en mycket bra låt), har jag varit lite frånvarande på sista tiden, eftersom all min lediga tid i princip har handlat om att se på den. Började duktigt kolla på svt en gång i veckan på första säsongen, se på svtplay om ni vill. Men nu börjar den närma sej slutet och eftersom man vet att uppehåll brukar vara lite väl långa så klarade jag inte av att hålla mej längre! Så nu sitter jag och längtar till sommaren igen, då säsong tre har premiär i USA. Det är över ett halvår dit!!!!! Men käre kak har inte ens sett säsong 1 så jag ska kolla om med honom:) Så jag har helt enkelt blivit vampyrnörd.

Dessutom funderar jag allvarligt på att förbättra min engelska för att kunna läsa böckerna serien baseras på, eftersom dom släpper svenska översättningen för en säsong i taget. Vilket pack!

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med, introt är så jefla snyggt! Kollade klart på tvåan i helgen och nu går jag omkring med textraden "I wanna do bad things with you" i skallen :)

2009-10-28 @ 00:14:57
Postat av: Malin

Hey you! Kommit på nån raffig utstyrsel än då? ;)

2009-10-29 @ 15:56:09
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0