Helg igen:)

UÄH!
Helg igen, underbart! Men vips så är det vecka igen och jag är så less på att jobba nu. Inte varit ledig någon längre tid sedan i påskas, då jag var ledig en vecka. Förutom nån fredag någon gång ibland när man varit iväg på saker. Vill ha semester, men måste ju jobba så länge jag kan. Men det sliter kan jag säga.

Här hemma är allt bra i övrigt, vi har köpt oss en frys så nu kan man äntligen storhandla!!!! Liston har kvar sina juveler, för det var "bara" urinvägsinfektion och han är frisk nu. Saga stannar här Helena!!! Men hon hälsar att hon tycker om "blötfoder".:)

Ha en bra helg, jag ska försöka ta mej i kragen och måla. Får se hur jag lyckas med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0