Hemmadag

Idag är jag hemma från jobbet och är sjuk:( Dessutom är jag en såndär människa som får ångest när jag stannar hemma och mer tycker att jag bara är lat.. typ. Men men.. ibland måste man lyssna på kroppen. Och kroppen var väldigt trött och hängig.

Men helt lugnt kan jag tyvärr inte ta det. Ska egentligen ha målat klart redan men har varit alldeles slut för det när jag kommit hem från jobbet den här veckan. Måste ta mej i kragen idag och dra i alla fall några drag så jag kan fotografera dem och skicka iväg bilder till uttagningen. Men måste säga att soffan lockar mest.

Har en väldigt busig katt som springer runt mina fötter i alla fall. Ligger just nu under köksmattan hur man nu lyckas med detta och ser en svans sticker ut. haha. Och hjälp vad hon har växt! Hon är nästan lika hög som dina honkatter Sofia och då är hon bara 14 veckor:)

Kommentarer
Postat av: sofia

jäklarns.. då lär hon ju växa så det knakar;) lär komma å hälsa på er nån helg:D

2009-09-03 @ 15:13:51
URL: http://litensol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0