Känns lajbans

Min kropp tycker inte om mig...
Den straffade mig i morse med feber eftersom den är sur att jag inte tagit det lugnt under min hostiga förkylning. Så den "halvvilar" idag. Bara lite datajobb och telefonringningar, som fyllt min dag till bredden. Det roligaste är att jag inte får ett öre för det.

Jobbat med mitt eget företag har jag inte hunnit på evigheter. Känns lajbans.

Såg den värdelösaste reklamen på länge!
nelly.com får den åtråvärda vinsten.
Reklamen är gjord på så vis att den är uppdelad i två bilder, där det visas en person i varje bild som lutar sig mot mitten med pussmun. Personerna i bilderna byts ut hela tiden. Och ibland är det tjej och kille som ser ut att pussa varandra, men för det mesta tjejer. Har något missat att det råkar vara två tjejer som ser ut att pussa varandra så visar dom även en närbild på det.

Sitter och väntar på att det ska råka vara två killar som ser ut att pussa varandra, men häpp!!! Inte en antydan.

Min slutsats: Personen som kom på den briljanta reklamen är en sliskig bögfobisk sak, som kollar för mycket på lesbisk porr. Köper inte kläder från ett sånt ställe.

Usla ner ett sådant vackert namn som Nelly på det viset!


En mycket bättre Nelly med en söt Jocke

Kommentarer
Postat av: sofia

hej detektiven. båda tomterna ligger i norra åbyggeby... varav en är "två hus på tomten som gjort sitt", den andra tomten ligger inte ute än... utan vi har första tjing om vi vill ha den:) men en mäklare har vart dit å värderar, men vi har inte fått besked än.

2010-04-27 @ 15:05:14
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: sofia

tänkte väl ha en med 1,5 plan, ca 150 kvm. calle har mer koll på det där med hus.. haha:P jag e mer för själva inredningen:P

2010-04-27 @ 17:29:19
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Emma

Usch, låter inte bra det där med febern. :(

Haha, jag irriterar mig mycket mer på andra reklamer, som till exempel reklamen om skorna som ska hjälpa till att forma rumpan...där visas det nästan ENBART kvinnorumpor som tar upp HELA tv-rutan. Jag tycker faktiskt varken det är speciellt sexigt eller trevligt när man sitter och äter och får se ett arsle i närbild, hur vältrnat det än är. :/ Vi sa det både jag och Emil att det nog inte skulle ta lång tid innan den blev anmäld och mycket riktigt, nu är det värsta debatten om den, haha.



Psst: *Host host*känns lite tomt i min mejlbox...host host ;)



KompisBananKram!



2010-04-27 @ 22:45:06
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, LAJBANS är ett underskattat ord! :) Jo, jag tänkte på lördag. Det är nog bäst att vi ligger lite lågt med våra planer. Vi kanske kan låtsas att vi ska ha myskväll och be om lite mysigt regn? Och i hemlighet planera lite fest? Så att vädergudarna inte hänger med... Vad tror du? För övrigt är Vanishreklamen min hatreklam. Jag bara hatar den helt enkelt.

2010-04-28 @ 15:47:17
Postat av: Helena

Måste bara påpeka att jag inte tror att jag är så känd att jag inte behöver skriva mitt namn i kommentarerna (även om jag såklart är det). Jag glömde!

2010-04-28 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0