Drygt

Sitter Sandra hemma en jobbdag??!!

Jäpp.. efter att ha tillbringat de två första timmarna på kontoret och skulle hem och ta min matlåda så kom jag på att det var lika bra att stanna hemma.

Kaka är hemma och är sjuk och jag får/kan inte jobba hela månaden för då kommer jag att tjäna förmycket pengar tills jag börjar plugga. Då kommer jag få avdrag på bidrag och lån, och eftersom lönen räknas före skatt så kommer det bli mindre pengar per månad att leva på även om jag delar upp lönen. Och det inte gick att föra över semesterersättningen till nästa år... suck...

Så alltså.. när jag tog på mej kepan och började knyta kängorna och funderade på hur jag skulle göra, så blev idag en sådan dag. För då är kak hemma och då blir det mycket roligare. Men drygt att det ska vara såhär!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har pratat med länsstyrelsen och dom har börjat utreda ärendet om skyddsjakten på vargen. Har ni sett vargen? ni måste anmäla det på denna sida isf : http://x.rovobs.se .

Dom ska ringa mig i slutet på veckan igen.

2010-08-10 @ 17:45:19
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: sofia

vad snällt att du tittar lite efter henne. Jag är ju som jag är med,går runt och kollar i gävle jag. kan inte släppa taget....

2010-08-10 @ 21:00:48
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Helena

Det där gör mig vansinnig! Vill man slita arslet av sig för att få några extra kronor så ska man väl inte straffas för det, idioti! Morr. Själv råkade jag få för mkt semesterersättning förra året, då fick jag betala tillbaka till vmf och få det senare ^^ du kanske skulle bli virkesmätare :)

2010-08-12 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0