Härligt väder

Vilket härligt väder!

Sifferminnet sitter i alla fall där det ska, var lite svårt att skriva upp några siffror idag kan jag säga.

Så nu har jag hängt väst, kängor, kepor, regnkläder, kartor och andra viktiga papper på tork.

Misstänker att Saga har dåligt korttidminne. Hon kommer skrikande när jag kommer hem och hinner knappt innanför dörren förrän hon tappar sin sista självbehärskning och börjar skaka tassar och åmar sig över det hemska blöta... Därefter går jag och hämtar posten, kommer tillbaka och hör ett jamande innanför trappdörren. En viss Saga vill ut igen, för inne kan man ju inte vara? Ja... hon ändrar ändrar sej i alla fall väldigt snabbt när hon ser det underbara vädret.:)

Just nu håller jag på att laga mat, jag har gott stöd av två bepälsade filurer kan jag säga. Men de håller nog sina tassar på att jag ska misslyckas och göra det människooätligt så dom får prova istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0