Nattutegångsförbud

En varg har börjat vara lite för närgången här i byn på sistone, samtidigt har det försvunnit en del katter varav en hittade man bara skallen på. Kan ni gissa vem som fått nattutegångsförbud?

Har förtillfället blandade känslor inför plugget. Längtar - för att påbörja och sedan måste jag erkänna att jag blivit något less på att gå i skogen själv hela dagarna. Längtar inte - fy för plugg! och sedan blir ju jag och Kaka särbos:( Och eftersom jag blivit så van att vara ensam hela tiden så kommer jag bli lagomt less på att ha folk omkring mej. Men jag måste nog erkänna att jag längtar mer än jag inte längtar i alla fall:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tuffsan har troligen oxå blivit uppäten av vargen. samma natt som hon försvann, såg en gubbe en varg jaga en katt, i korsningen till godtemplargården. kan fortfarande inte förstå.. å jag vill inte att det ska vara sant. bara väntar att hon ska komma hem, men det gör hon troligen inte....

2010-08-04 @ 19:50:20
URL: http://litensol.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja usch, hann läsa inne på din blogg först:( Jag hoppas att det inte är hon!

2010-08-04 @ 20:10:34
URL: http://sanzza.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch vad otäckt! Den hade visst gått mellan vårat hus och ladygården också :S Creepy. Bortsett från det så måste jag säga att jag gillar skarpt att kunna gå in på din blogg och ha flera nya inlägg att läsa. Tumme upp ;)

2010-08-08 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0