Spar-Sandra

Jag har fått 1000 000 nya vuxenpoäng har jag kommit fram till. Inte nog med att jag betalar mina fakturor, nä jag granskar dem också. I början av mina betalasjälv-karriär så tänkte man inte så mycket på att granska fakturor. Men nu har jag tamefan blivit proffs och är ett avtal det minsta fel på räkningen(eller jag hittar ett nytt bättre avtal) så ringer jag och får det fixat.:) Som nu: 10% rabatt på djurförsäkringarna, ingen abonnemangavgift på mobilerna till årsskiftet sedan 20 kr billigare per mobil/månad i abonnemang.

Mitt bästa spartips är ändå att ringa viasat och hota med att säga upp och ta något annat istället, vipps så får du en ny hd-digitalbox gratis och halva priset i ett år och sedan när de höjjer för andra kunder(en av anledningarna till att jag tänkte byta), får jag samma pris som jag hade före. "Exellent" som mr Burns skulle ha sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0