Briljanta planer förväntas

Jag börjar få identitetskris tror jag... Hur långt har jag kommit i mitt 23 åriga liv och vad gör jag idag? Sitter i en by med två drägglande saker, en söt katt, en ring på fingret och plastmorsa åt två barn. Gööh?!

Och vad har jag gjort som jag är nöjd med fram tills dess? Fått bra betyg i skolan? Skött mina jobb ansvarsfullt och bra? Inte undra på att jag börjar bli bitter!!! Jag har ju världens tråkigaste liv!

Nä så här kan man inte ha det. Jag behöver ju inte bete mig som 80. Det är nu man ska hitta på briljanta planer som vinna 10 miljoner och resa jorden runt, eller sälja kåken och leva i en hästvagn. Har någon annan någon briljant plan på lager?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också identitetskris!!!

2010-02-08 @ 10:20:44
URL: http://blogg.passagen.se/mr.clejson
Postat av: Helena

Eller så kan man se det som att du har två seriösa utbildningar i ryggsäcken, du har lyckats hitta mannen i ditt liv, du har tre underbara sötnosar som förgyller ditt liv och får dig att le det första du gör på morgonen (STORT frågetecken här haha) osv osv. Du har tom lyckats få två ungar utan en enda bristning på magen! :) Men jag vet hur du känner SISTER! Det är fan inte lätt.

2010-02-08 @ 14:23:13
Postat av: Emma

Tycker också du ska tänka mer med dom optimistiska glasögonen på dig! :) Men jag vet själv hur det är...jag vill inte göra vissa saker som jag gör idag, men känner mig tvingad, och det är ju inte bra.



Kram!

2010-02-10 @ 12:22:12
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0