Helt i onödan!

Här har man gått och burit på en identiteskris helt i onödan!!!

Allt som behövdes göras var att ta sina slantar och bege sej till närmaste stad och SLÖSA!!! Särskilt på ett par nästintill obrukbara skor.. i alla fall om man räknar med dess användningsområde i den by jag bor i....

Men vem fan bryr sej? Allra minst jag!:) Jag är förälskad och förstår inte hur jag har varit så dum och inte shoppat loss på kläder och skor på fan över ett år! Det är sant mina vänner, över ett år... och tro mej.. man blir inte lyckligare av att inte shoppa kläder och lägga pengar på annat, det är totalt lurendrejeri.

Nä så min nya medicin mot depression och identitetskriser är ett par snygga, höga dojjor som du nästan drägglar av att bara ta i. Så doktor Sandra rekommenderar nu en dos skoköp till de som har skomani i generna och känner för att muntras upp.

I morgon är det alla hjärtans dag. Jag passade på att köpa två skjortor åt min Kaka eftersom han har spänt sönder en med axlarna, pucko... Men dom fick han redan i onsdags. Vem orkar vänta med att se om de passar?

Kaka och jag i somras


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Det är rätta takter :) Det kanske var något liknande som hände när jag var som tröttast på min yttepyttelilla lägenhet och åkte och köpte en 46-tums-tv? DYYYYR terapi i så fall :)

2010-02-16 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0