Snöoväder och dunk-kväll:)

Vilket snöoväder!!!!
Det är en anledning till att jag varit lite slapp på bloggen, min såkallade latperiod fram till barmark, visar sig vara nästintill femdagarsveckor ändå! Så jag har skottat snö och städat, ska ta och ut och skotta lite snö ikväll också.

Men i helgen ska jag lämna byn! Om jag inte snöat inne vill säga... Då blir det ÄNTLIGEN dunk-kväll!!!!:) I och försig så är det inte helt spikat än, men Helena kanske känner pressen att spika klart om det står här redan?
En dunk-kväll är inte som andra kvällar, det är två glada utbölingar som super sig fulla på en tetra vin i en av stans minsta lägenheter och äter en massa onyttigheter. Ibland blir det utgång, ibland inte och det bästa är att inget är planerat!


Kommentarer
Postat av: Emma

En dunk-kväll låter ju högst spännande...;)

Trevlig helg!

2010-02-05 @ 09:24:45
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Giiiiissa ;)

Jaha. Exakt i denna stund skulle vi ha påbörjat en fylla utan dess like. Tagit ut dippen ur kylen, proppat i oss de första godisarna ur den tre kilo tunga påsen, rivit upp den första av de fem chipspåsarna vi trott oss kunna äta upp, hällt i oss det första av många, många glas billigt vin. SÅ VAD SJUTTON GÖR JAG PÅ EN STINKANDE FABRIK I SKUTSKÄR KAN MAN UNDRA?!!! Vart har mina prioriteringar tagit vägen????

2010-02-06 @ 17:27:25
Postat av: Sandra

Ja... jag hade inte kunnat sagt de bättre själv... jag vill äta godis till jag mår illa!!! Varför jobbar du? Behövs verkligen pengar?

2010-02-06 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0